Επιπρόσθετα, αποτελούν στόχους η ανάπυξη όλων των ψυχογνωστικών δεξιοτήτων , η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο το παιδί σκέφτεται και η αξιολόγησή του, η ανάπτυξη μεταγνωστικών στρατηγικών (στοχοθεσία, κριτήρια κρίσης της συμπεριφοράς επίτευξης, αυτοπαρακολούθηση, αυτορύθμιση, στρατηγική αναζήτησης βοήθειας, διαχείριση αποτυχίας, ανάπτυξη εσωτερικών κινήτρων), η ανάδυση κινήτρου και η ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος για ενεργητική μάθηση, η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης η ανοχή στη ματαίωση.